topbar

donderdag 6 oktober 2016

Tulip international blogtour - dag 4

Vandaag mag ik u opnieuw twee internationale blogautoriteiten voorstellen. De ene heeft een eigen patroonlijn, de andere mag zich trots Petit à Petit familielid noemen. Beiden hebben ze een groot aandeel in de vertaling van Tulip: ik kon me geen betere nalezers wensen!

Het snelste antwoord op mijn blogtourvraag kwam van Emi. Vrij vertaald: "Graag, heel graag, maar ik denk niet dat mijn blog groot of speciaal genoeg is daarvoor. Ik zou het dus zeker begrijpen als jullie liever een meer getalenteerde blogger kiezen." Euh, wat?! Emi stond bovenaan onze blogtour-wenslijst en ik ben ontzettend blij dat ze de Tulip-uitdaging toch aanging! Klik snel door naar haar blog en laat een lieve reactie na, want dat heeft ze verdiend.

Suz van Sewpony toont het tweede tulpje vandaag. Haar hoofd zit vol eigen ideeën die ze in patronen omzet (Miss Polly bijvoorbeeld vind ik een topper!), dus eerst zei ze nee op mijn blogtourvraag. Mijn hoofd werkt op dezelfde manier en kon dat volledig begrijpen. Groot was mijn blijdschap toen ik haar naam plots toch in de lijst zag verschijnen. Ze naaide een top in vrolijke kleurtjes en combineerde met een skinny jeans. De perfecte outfit voor een zonnige herfstdag, die kunt u hier zien!

Morgen kruip ik voor de laatste keer in mijn pen om Tulips en hun makers aan te prijzen. Ik zag de sneak peeks al en kan u vertellen: er staan weeral pareltjes op het menu!

BewarenBewarenBewarenBewaren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...