topbar

woensdag 5 oktober 2016

Tulip international blogtour - dag 3

Dag drie van de internationale Tuliptour, en ik mag u drie prachtige tulpjes voorstellen. Gisteren gingen we 100% internationaal, vandaag blijft de inspiratie iets dichter bij huis. Twee van de fotomodellen reken ik zelfs tot mijn kring van kleine vriendjes!

Janne, dochtertje van mevrouw Sisko by Mieke (tevens mevrouw K-bas), ontmoette ik vorig jaar toen we voor een groepswerk een dag in haar klasje kwamen observeren. Haar guitige glimlach stal meteen mijn hart, en zelfs met gipsarm raakt ze die glimlach niet kwijt! Mieke bewijst u dat de armopeningen van Tulip groot genoeg zijn voor de gevolgen van accidentjes (Heeft u een kleine wildebras? Preventief naaien kan nooit kwaad!), en ook dat dikkere stoffen voor de tulpdelen wél lukken als u het juist aanpakt. Voor een blogbericht vol handige tips: haast u naar Sisko by Mieke!

Liv, dochter van creatief superbrein Riet waarop ik hier al eens de loftrompet afstak, is het tweede blogvriendinnetje dat vanaf vandaag in een Tulip rondhuppelt. Als pedagoge in wording weet ik mij doorgaans met alle min-twaalfjarigen te amuseren, maar sommige kindjes hebben toch nét dat streepje voor ;-) Zanne en Liv plaatsten zich vanaf minuut 1 - terwijl hun mama zich nog aan het excuseren was over hun postkampdagvermoeidheid en de bijpassende sfeer aan tafel - in die categorie.  Livje in een Tulip top mét bijpassende short en kniekousen doet mij dus meteen glimlachen! 

Tenslotte steken we nog even de oceaan over voor een Russische dame in de USA (het moet hier toch een beetje internationaal blijven hé!). Olga van Coffee + Thread is al jaren één van mijn favoriete overzeese bloggers, niet in het minst om haar prachtige foto's. Ze tekent ook zelf patronen, en ik moet bekennen dat ik met lichte angst mijn mailtje met blogtouruitnodiging verstuurde. Maar Olga was zo lief dat die eerste twijfel snel verdween, en wat ben ik blij dat ik haar toch durfde te mailen! Kijk wat een geweldig artistiek Tulpje ze tevoorschijn toverde!

Geniet van de Tulipinspiratie van vandaag, en hou u klaar voor alweer een geweldig inspirerende dag morgen!

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...