topbar

woensdag 29 juni 2016

Wintercollecties op een zomerdag

Mijn mailbox deed 'ping!' met een uitnodiging. Lotte Martens en Bambiblauw zouden samen hun wintercollecties voorstellen en kozen hiervoor een van de weinige zonnig warme junidagen uit. 

Stoffenlancering Lotte Martens & Bambiblauw

Bij Lotte zagen we veel nieuwe stofsoorten, zoals crèpe, tricot, sweaterstof en nepbont. Met de kenmerkende gouden/koperen bedrukking in nieuwe prints, maar ook grafisch digitaal gedrukt. Enkele stoffen gingen al mee naar de winkels, voor de anderen is het wachten tot eind augustus.

Stoffenlancering Lotte Martens & Bambiblauw
Stoffenlancering Lotte Martens & Bambiblauw

About Blue Fabrics (de stoffenlijn van Bambiblauw) gaat verder op hetzelfde succesvolle elan: nieuwe Eva Mouton-prints, nieuwe diertjes, en een samenwerking met een andere geweldige ontwerpster. Nog niet te koop, maar hier hoort u als eerste alle nieuws!

Stoffenlancering Lotte Martens & Bambiblauw
Stoffenlancering Lotte Martens & Bambiblauw
Stoffenlancering Lotte Martens & Bambiblauw

En wij? Wij mochten zomaar aan de slag met al dat moois. We haalden naaimachines boven, kozen een stofje en een patroon, en deden vooral waar we goed in zijn: babbelen ;)

Stoffenlancering Lotte Martens & Bambiblauw
Stoffenlancering Lotte Martens & Bambiblauw
Stoffenlancering Lotte Martens & Bambiblauw

Wat er gemaakt werd/wordt, dat ziet u de komende weken bij Bianca, An, Mieke, Annick, Joke, Marie-Paule, Laurence, Kim, Lindsy, Zoë en mezelf. (Het concept was "come whenever you like", daarom ziet u niet iedereen op de foto)

Stoffenlancering Lotte Martens & Bambiblauw

Verder is het hier stil. Verdacht stil.
Niet omdat ik moet studeren (integendeel, ik zeg zonder een greintje spijt voor 3 maanden vaarwel aan alle studieboeken!).
Niet omdat de gezondheid tegenwerkt (na een jaar van moe en ziek kan ik met grote blijdschap verkondigen dat het de juiste richting uitgaat met dat lijf van mij!).
Niet omdat de radertjes het werk stilgelegd hebben (het moment waarop dat gebeurt, ga ik voor minstens 10 dagen in een strandstoel liggen om van de rust te genieten).
Wel omdat hoofd en lijf met haar (aka de koningin der bruidsjurkjes) samenwerken aan een groots geheim plan. Een plan waar u spoedig meer over zult horen en zien!

BewarenBewarenBewarenBewarenBewarenBewaren

23 opmerkingen:

  1. Ik juich en spring en roep: GOED BEZIG EVA!
    Eindeloze bewondering voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo fijn dat het beter met je gaat!! Ik kijk al uit naar dat geheim plan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zag er toffe dag uit!!! Ik ben al benieuwd naar je geheim plan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blij te lezen dat het goed gaat met je lijf en mij heb je ook nieuwsgierig gemaakt naar jullie geheim plan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo fijn om mee te hebben kunnen babbelen ;) En zo blij dat ik jullie geheimpje ook ken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zag er ginder supergezellig uit! Je straalt op de foto! (mooi kleedje trouwens)
    En al benieuwd naar jullie plan, wat ongetwijfeld een succes zal worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nu maak je mij wel héél benieuwd, het ziet er daar leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn om te lezen dat het je weer goed gaat! Heerlijk om in nieuwe stofjes te mogen "graaien", hoewel graaien niet het juiste woord is, denk ik. Eerder: strelen over en zachtjes vastnemen ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het doet me ongelooflijk deugd te lezen dat het beter met je begint te gaan. Echt.
    En die plannen van jou en Katrien, die maken mij héél nieuwsgierig - het kan niet anders dan dat dat iets geweldigs zal worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat klinkt allemaal super super en nog eens super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kan alleen maar gissen naar jullie plan maar het zal wel geweldig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waauw, dat zag er daar de max uit!! En zoveel om naar uit te kinken precies: meer Lotte Martens, meer bambiblauw-plannen, en een geheimpje... Spannend!! En leuk te horen dat het de goede kant uitgaat met je gezondheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. en toen verscheen de verlossende zin op mijn scherm : na een jaar van moe en ziek kan ik met grote blijdschap verkondigen dat het de juiste richting uitgaat met dat lijf van mij!) en ge kunt niet geloven hoe blij ik ineens werd (ik was al blij met al die schone foto's maar dus nog meer) en heel benieuwd naar jullie geheimpje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh en nu moeten wij nog lang wachten op het verlossende blogje om te weten wat jullie samen gaan maken!!Super spannend maar geniet ook van je vakantie,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super dat het beter begint te gaan Eva! Wat een leuke dag zag dat er uit en wat ben ik benieuwd naar je plannen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geniet van je vakantie! Ik ben alvast benieuwd wat voor leuks drie maanden vrij allemaal gaat opleveren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat de zon net toen scheen had vast iets met die mooie stoffen en die leuke plannetjes te maken. Geheimzinnig maar veelbelovend!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oh ik kijk al uit naar al die nieuwe stoffen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Allen maar goed nieuws wat jij te verkondigen hebt ! Hiep hiep hoera !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik ben ook wel benieuwd naar dat plan...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Waaaauw!!! Ziet er veelbelovend uit!! En wat ben ik blij dat je gezondheid ook aan de beterhand is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fijn te horen dat het allemaal terug in zijn plooi valt
    en dat je geheimpjes smeedt, ik ben heel benieuwd!!!!!
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...