topbar

maandag 30 maart 2015

Zalige Zo(o)ndag

Na wat gerust de naam "lastigste week van het semester" mocht dragen, stapte ik gisteren deze voordeur door. Een lichte ruimte, ratelende naaimachines en taterende dames (én heren!). Regen, de radio en een geweldige gastvrouwe die ons van naaiadvies en tegelijk van spijs en drank voorzag. Eventjes niets meer te dragen, verwend worden in plaats van verwennen. Pure concentratie op wat al veel te lang geleden was.
(foto by Sharon)

Lars is in de maak, voor deze stoere surrogaatdochter. Op resultaat is het wachten tot na haar verjaardag, maar ik ben alvast helemaal verliefd. Merci merci merci, mevrouw Zonen09 en gezelschap, voor deze zalige Zo(o)ndag!

20 opmerkingen:

  1. Ooo, ik kijk er al heel hard naar uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat een mooie woorden zeg. Fijn dat je zo kon ontspannen!
    Het was ook voor mij heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Meer dan mooie woorden kan ik niet brengen; ze zijn in elk geval meer dan verdiend!

      Verwijderen
  3. Het gezelschap was inderdaad toppie.
    Als 'opa' kan ik alleen maar genieten van al dat jong naaigeweld.
    Het is leuk om van de gedrevenheid van hen telkens opnieuw wat te leren.
    I love it !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat kan alleen maar leuk geweest zijn, Sharon kennende.
    Je maakt wel héél erg nieuwsgierig naar het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt heerlijk! En wat een mooie top heb je aan! Die uit zo geknipt 2? Geweldige combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaloers ben ik Eva, dat klinkt als zaaaaalige me-time. Je ziet er ook echt geweldig uit op de foto. En oh ja, hier ook een dochter in huis, als je nog surrogaat kinderen zoekt ... Geef maar een gil :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was het meer dan zeker! Ik onthoud je - zeer subtiele - hint ;)

      Verwijderen
  7. Wat een mooie versie van de appelen en peren t-shirt heb je daar aan! :-)
    mizolilie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zou ik ook beter eens doen!! Klinkt echt als een toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die zo(o)ndag zie ik ook wel zitten. Ooit moet het er eens van komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tof zeg, ik twijfel geen seconde aan die gezelligheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zag er gezellig uit en ik ben benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben zoooooo benieuwd !
    En ik zal mij eens haasten om een leuke outfit te maken voor bij de jas... want jouw surrogaatdochter is uit haar kleren aan het groeien!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...