topbar

zondag 1 juli 2012

Zomer!

De zon komt niet naar hier, dus trekken wij naar ginder. Dat was het gedacht, toen we ergens in de winter onze vakantie boekten. En we kregen nog gelijk. Met uitzondering van gisteren was het enkel regen dat de klok sloeg. Maar het mooie weer van gisteren en het vooruitzicht op meer gaven mij zin om nog iets ineen te steken voor op vakantie. Iets snel (er moet ook nog ingepakt worden) en simpel. Een smocktopje!




Tof dat dat is jong, dat smocken! Men neme een lapje stof van 20 cm hoog, men smocke zo'n 20 rijtjes, men neme een ander lapje stof van 40 cm hoog, men rimpele dat en stikke dat daaraan. Ziezo.

Licht en luchtig. Zon, here I come!
En U, tot over drie weken. Geniet van Uw vakantie!

3 opmerkingen:

  1. Geniet ook van je vakantie! Leuk dingetje dat topje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. da is weer kei mooi ehn ;) en een zwembad aha ! ik ga mijn badpak mogen meeneme als ik in augustus bij u kom ! :D nee nee grapje ik kom ni tot bij u om te zwemmen hoor ! ;) nee nee wij gaan naaien en dat gaat tof worden want wij gaan één broek make :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...