topbar

zondag 17 juni 2012

Booming business


Een tijdje geleden kreeg ik een mailtje van de mama van de rommelmarkt.  Dat mijn kroon reeds in gebruik genomen was, en dat ze er wreed content van waren, dus of ik er niet nog een paar kon fabriceren? Om kado te geven?

Speekmedaille (ja, die term pikte ik van haar) voor mezelve. Want geef toe, het is toch plezant als mensen uw gerief gebruiken? En er zelfs nog van bijbestellen?

Twee kronen, dat moest het zijn. Eentje voor jongens, en eentje met een jongens- en een meisjeskant. Raketten leek haar leuk. Cijfers tot 9. En af tegen begin juli. Verder kreeg ik carte blanche.

Omdat het vandaag toch mooi weer was, zette ik mij gezellig binnen achter de naaimachine. Zoek de logica.
Maar kom, ik was goedgezind - de eerste ochtend sinds lang dat er bij de buren geen dak wordt hersteld en geen tuinpad wordt aangelegd - en ik had zin in naaien. Zin, en tijd. Dus nu zijn ze af.

Als je de linkse kroon binnenstebuiten keert, krijg je dit. Tadaa!

En de cijfers, die zijn te bewaren in een zakske. Aan alles werd gedacht hé :-)

Met veel liefde gemaakt, en helemaal klaar voor verzending.

Zo, dan kan ik eindelijk nog eens iets voor mezelve gaan naaien.

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...