topbar

donderdag 3 mei 2012

Sneak preview - part 1

Ik heb een tante. Meer nog: een geweldige tante. Woonachtig in het prachtige Gent. En altijd een logeerbed vrij. Zo gebeurt het dus regelmatig dat ik daarheen trek voor een weekendje. Want zij en ik, we hebben ook ongeveer dezelfde smaak. Toch wat winkeltjes en prulletjes en rommelmarktjes betreft.
Binnenkort wordt er daar in de buurt zo'n rommelmarkt gehouden. Of ik geen zin had om te komen? En, en passant, of ik het misschien zag zitten om wat zelfgemaakte dingetjes te verkopen?
De mama en oma waren stellig overtuigd van niet. Ik had er anders wel zin in.
Dus werd de restjesbak ondersteboven gekeerd, de Veritas geplunderd (ritsen enzo...), het internet afgespeurd op zoek naar vulling voor ons kraam (natuurlijk in overvloed aanwezig, daar kunt u vast van meespreken).
En intussen kan ik toch al met enige trots stellen dat het kraam langzaam vol geraakt.
Daarom speciaal voor u: een sneak preview. Eentje. En dan morgen nog één. Of anders volgende week.

Ik begon dus met pennenzakken. Vier stuks. Voor kindjes en mama's, voor jongens en meisjes. "En als niemand ze koopt, wil ik ze wel hebben" dixit kleine zus.





't Zijn allemaal Vermiljoentjes. Dus kwaliteit, voor moest u daaraan twijfelen.

O ja, welkom, zaterdag 26 mei. Wolterslaan Gent. Tot dan?

5 opmerkingen:

  1. Kraampjes vullen, ik weet er alles van :-). Tis een hoopje werk, maar het is zo fijn als je dan tevreden 'klanten' hebt. Goe bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie pennenzakskes in schone stofkes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn broer en schoonzus wonen in de Wolterslaan! Ik zend hem zeker naar je kraam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh Eva, ik blijf in de ban van al die leuke dingen die jij maakt!
    Heb net de foto's van je kraampje op de rommelmarkt gezien, WAUW! Ik zou zooooo graag willen dat ik het ook allemaal kon :)
    Ik ben (gezond) jaloers!
    Kan je eens geen homesale doen? Ik kom!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...